به نظر شما وبلاگ چطوره؟

.ساعت دیواری فانتزی." >ساعت دیواری فانتزی
گن لاغری اسلیم لیفت" >گن لاغری اسلیم لیفت
عینک ریبن" >عینک ریبن

آمار مطالب

کل مطالب : 60
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 24
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 272
بازدید سال : 560
بازدید کلی : 37781

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 37781
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رضا
تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1392
نظرات
امروز شما را با نحوه استفاده از NFC آشنامي كنيم. تكنولوژي كه نه تنها مي تواند موبايل شما را به كيف پول الكترونيكي تبديل كند بلكه قابليت هاي ديگري هم به آن خواهد افزود.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد.

مهم‌ترین کاربرد NFC، پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند است. برای این منظور، کاربر اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را در گوشی ذخیره می‌کند و در زمان خرید، گوشی را به دستگاه NFC ‌خوان نزدیک می‌کند تا پرداخت انجام شود. بیشتر معاملات نیاز به تصدیق ندارند ولی در برخی موارد ممکن است فروشندگان در خواست تایید هویت کنند.

چگونه كار مي كند؟

برای اینکه تلفن هوشمند شما بتواند با دستگاه‌های دارای NFC ارتباط برقرار کند، بایستی از چیپ NFC برخوردار باشد. تکنولوژی NFC بر اساس "شناسایی فرکانس رادیویی" (RFID) ساخته شده که به یک گجت امکان می‌دهد تا به گجتی دیگر امواج رادیویی ارسال کند و پس از شناسایی یکدیگر، عملیات مشخصی بین آنها انجام شود.

 

انرژي كمتر امنيت بالاتر

شايد اين سوال در ذهن شما ايجاد شود كه با وجود بلوتوث و يا حتي واي فاي چه نيازي به NFC داريد؟ در واقع جواب اين سوال مصرف انرژی بسیار اندک و امنیت نسبی مناسب است.

اگر کسی بخواهد از طریق NFC به دستگاه شما رخنه کند و یا در ارتباط NFC دستگاه شما با یک دستگاه دیگر اخلال به وجود بیاورد، بایستی بسیار به گجت شما نزدیک شود که این کار بدون جلب توجه و مشکوک کردن شما، تقریباً ممکن نیست.

تعداد بازدید از این مطلب: 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392
نظرات
 

تصاویر پشت‏زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‏بخشند. از این رو کاربران سعی می‏کنند تا زیباترین و جذاب‏ترین عکس‏ها را برای تصویر پس‏زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‏ها برای پشت‏زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‏اید که می‏توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‏زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‏کنید، این رویا به سادگی تحقق می‏یابد! هم‏اکنون با استفاده از این ترفند می‏توانید در صورت استفاده از ویندوز 7، یک فایل ویدئویی را در پشت‏زمینه دسکتاپ خود قرار دهید. طبعاً هر چقدر محتوای این فایل ویدئویی زیباتر و با کیفیت‏تر باشد، دسکتاپ شما رویایی‏تر خواهد شد.

برای انجام این کار:

در قدم اول نیازمند یک ابزار جانبی به نام Windows DreamScene هستیم.
نصب Windows DreamScene بر روی دو نوع ویندوز 7، 32 و 64 بیتی متفاوت است.
ابتدا باید مطمئن شوید ویندوزی که از آن استفاده می‏کنید 32 بیتی است یا 64 بیتی؛ برای پی بردن به این موضوع، بر روی Computer در منوی Start راست کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید. در پنجره ظاهر شده در قسمت System type نوع ویندوز درج شده است.

اکنون با توجه به ویندوز خود، یکی از فایل های زیر را دانلود نمایید.


Windows DreamScene مخصوص ویندوز 7 نسخه 32 بیتی


Windows DreamScene مخصوص ویندوز 7 نسخه 64 بیتی


برای نصب DreamScene در نسخه 32 بیتی:
پس از آن دانلود فایل DreamScene_Win7_x32.zip، آن را از حالت فشرده خارج کنید.
سپس فایل به نام Windows7-DreamScene-Enable.exe را با دو بار کلیک اجرا نمایید.
پس از مشاهده پنجره سیاه رنگ، کلیدی را به دلخواه فشار دهید تا نصب DreamScene آغاز شود.
مشاهده پیغام Windows 7 DreamScene installed without error به منزله نصب موفقیت‏آمیز آن است. کلیدی را فشار دهید تا پنجره بسته شود.
دقت کنید در طول نصب، یک بار فایل explorer.exe به طور اتوماتیک بسته و اجرا می‏شود (این موضوع با محو شدن نوار تسک‏بار و بازگشت آن پس از چند لحظه مشخص می‏شود). در صورتی explorer.exe بسته شد، اما اتوماتیک باز نشد (یعنی تسک‏بار همچنان ناپدید ماند) کافی است یک بار کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Delete را فشار دهید. در صفحه پدیدار شده Start Task Manager را انتخاب کنید. در پنجره Windows Task Manager از منوی File بر روی New Task کلیک کنید. سپس عبارت explorer.exe را وارد کرده و Enter بزنید تا تسک‏بار ظاهر شود.

برای نصب DreamScene در نسخه 64 بیتی:
پس از آن دانلود فایل DreamScene_Win7_x64.zip، آن را از حالت فشرده خارج کنید.
حال فایل DreamScene.dll را در مسیر Copy ،C:WindowsSystem32 و Paste کنید.
همچنین فایل DreamScene.dll.mui را در مسیر Copy ،C:WindowsSystem32en-US و Paste نمایید.
سپس بر روی فایل Dscene.reg دو بار کلیک کنید و در پیغامی که نمایش داده می‏شود دکمه Yes را انتخاب نمایید.
اکنون نیازمندیم تا پروسه explorer.exe را یک بار باز و بسته کنیم. بدین منظور کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Delete را فشار دهید. در صفحه پدیدار شده Start Task Manager را انتخاب کنید. سپس در پنجره Windows Task Manager ابتدا به تب Processes بروید و در لیست موجود، explorer.exe را انتخاب کنید و بر روی دکمه End Process کلیک کنید (دقت کنید با این کار بایستی تسک‏بار ویندوز ناپدید شود). پس از این کار در همان پنجره Task Manager، از منوی File بر روی New Task کلیک کنید. سپس عبارت explorer.exe را وارد کرده و Enter بزنید تا تسک‏بار ظاهر شود.

پس از نصب موفقیت آمیز DreamScene، دیگر کار چندانی باقی نمی‏ماند.
اکنون کافی است بر روی یک فایل ویدئویی با فرمت WMV یا MPEG راست کلیک کنید و در منوی راست کلیک بر روی گزینه Set as Desktop Background کلیک کنید.
خواهید دید که فایل ویدئویی در پشت‏زمینه دسکتاپ نمایش داده می‏شود.
همچنین برای کنترل فایل ویدئویی پخش شده در صفحه دسکتاپ، بر روی فضای خالی از صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید و در منوی ظاهر شده گزینه Pause DreamScene را انتخاب کنید. برای ادامه پخش نیز، گزینه Play DreamScene را انتخاب نمایید.

تنها لازم به ذکر است، در صورتی که پس از انتخاب فایل ویدئویی و نمایش آن دیدید که نوشته‏های آیکن شورتکات‏های موجود در صفحه مقداری ناواضح شده است، عمل زیر را انجام دهید:
بر روی صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید و Personalize را انتخاب نمایید. در پنجره ظاهر شده یکی از Themeهای موجود را انتخاب کنید (به عنوان مثال تم پیش‏فرض ویندوز به نام Windows 7). حال مجدد فایل ویدئویی را طبق روشی که در بالا توضیح داده شد به عنوان پشت‏زمینه دسکتاپ انتخاب کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392
نظرات

اینم یه ترفند دیگه برای مکالمه رایگان به مدت ۳ دقیقه ......

برای این کار از منوی گوشی وارد contacts شوید ، از قسمت option  گزینه Groups  را انتخاب

کرده و New Groups  را انتخاب کنید . حالا گروهی بسازید و تمامی مخاطبین ( حداکثر 15عدد )

خودتان را اضافه ( Add ) کنید و Done   را بزنید . حالا از منوی گوشی وارد منوی Setting شده و

وارد Calls شوید . اکنون Manage Calls   را بیابید و وارد شوید از منوی ظاهر شده وارد Closed

 Groups را انتخاب کنید . حالا از منوی Edit List  گزینه New Groups  را انتخاب کرده و Add  را

بزنید . اسمی که برای گروه خود در Contacts انتخاب کردید را وارد کرده و Continue را بزنید .

حالا در قسمت Index عدد 0 را پاک کرده و تعداد مخاطبین ( 15 ) را وارد کنید ( اگر هم عددی جز

15 را انتخاب کردید ، هیچ مشکلی نداره ) و Save  را بزنید . حال گروهی را که اضافه شده است

را به جای استاندارد انتخاب کنید به منوی قبلی بازگشته )  Closed Groups ) و Open Calls  را

انتخاب کرده و روی On  بگذارید بعد باید به قسمت Contacts  رفته و از آنجا شماره مورد نظر خود

را انتخاب کنید . حالا شما می توانید تا 3 دقیقه مکالمه رایگان انجام دهید .

این ترفند روی گوشی های :

K340 , K510 , K600 , K700 , K750 , K800   و تمام سری های W تست شده است

تعداد بازدید از این مطلب: 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392
نظرات
در حالی که آلودگی هوا و گرمای زمین هر روز در حال افزایش هستند، نیاز به اختراع و استفاده از محصولاتی با مصرف انرژی کمتر و البته امکان حذف ذرات آلاینده و مضر هم بیشتر می‌شود.

لپ‌تاپ جدید PlantBook همان محصولی است که می‌تواند همه این امکانات را داشته باشد. این لپ‌تاپ مکانیسمی دارد که از مکانیسم جذب آب توسط درخت بامبو الهام گرفته است. این لپ‌تاپ که طراحی سازگار با محیط زیست دارد، با آب کار می‌کند و با حذف گازهای مضر برای محیط زیست و انسان‌ها، گاز اکسیژن را ساطع و منتشر می‌کند. این درست همان کاری است که هر گیاهی انجام می‌دهد.


انرژی برق مورد نیاز این لپ‌تاپ در هنگام قرار گرفتن در آب و از طریق الکترولیز بدست می‌آید.

نکته جالب توجه درباره این نوت بوک مجهز بودن آن به نمایشگری با دو روکش است که به راحتی می‌تواند در یک بطری یا ظرف آب خارجی هم قرار بگیرد. به این ترتیب لایه رویی انرژی خورشیدی را گرفته و ذخیره می‌کند و لایه زیری انرژی مورد نیازش را از الکترولیز در آب تامین می‌کند تا به این ترتیب تمام انرژی این لپ‌تاپ از عناصر طبیعی گرفته شده و در مقابل اکسیژن هم منتشر کند.


این لپ‌تاپ برای انرژی مورد نیازش هیدروژن موجود در آب را لازم دارد. اگر این لپ‌تاپ را به صورت خاموش داخل آب قرار بدهید به سرعت شارژ کامل می‌شود. علاوه بر اینها طراحی ظاهری این لپ‌تاپ کاملا منحصر به فرد و متفاوت است و به این دلیل هم می‌تواند نظر کاربران و خریداران را به خودش جلب کند.

با این همه اما هنوز قیمت و زمان عرضه این لپ‌تاپ سازگار با محیط زیست اعلام و منتشر نشده است.






تعداد بازدید از این مطلب: 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نظرات

دانلود نرم افزار ایرانی روبی، برای آموزش زبان انگلیسی

Rubi 3

 

 

 

 

نرم افزار روبی به شما کمک میکند تا در حین انجام کارهای روزمره با کامپیوتر، زبان انگلیسی را نیز فرا بگیرید. این نرم افزار کاملا فارسی بوده و دارای امکانات فراوانی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

 

نرم افزار Rubi با وجود حجم بسیار کم، امکانات متنوع و جذابی دارد. به طوری که بدون اینکه خودتان متوجه شوید کم کم نکات جدیدی در زبان انگلیسی یاد میگیرید!

 

روال اصلی این نرم افزار، نمایش جملات و اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی است. این نرم افزار همزمان با بالا آمدن ویندوز و در پس زمینه اجرا میشود. سپس در بازه های زمانی مختلف جملاتی را همراه با ترجمه فارسی آنها نمایش میدهد.


مهم ترین قابلیت های نرم افزار آموزش زبان روبی :

- نمایش جملات انگلیسی پرکاربرد با ترجمه فارسی، در بازه های زمانی مشخص

- امکان تعیین بازه های زمانی، فونت، رنگ، و قالب پنجره نرم افزار

- اجرا به صورت خودکار همزمان با ویندوز

- امکان تلفظ متن جملات نمایش داده شده

- امکان کپی برداری از جملات نمایش داده شده

- نمایش و حذف خودکار پنجره جملات جدید، با امکان تنظیم مدت زمان نمایش

- دارای تقویم شمسی، میلادی، و قمری

- سازگار با ویندوز های XP, 7, 8

 

 

نسخه جدید نرم افزار آموزش زبان انگلیسی روبی، Rubi 3 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 4.1 مگابایت

برای استفاده از نرم افزار روبی، بایددات نت فریم ورک4  در ویندوز شما نصب باشد.

برای دانلود دات نت فریم ورک4 به ادامه مطلب بروید

تعداد بازدید از این مطلب: 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نظرات

دانلود نرم افزار اطلس جامع بدن انسان

The Ultimate Human Body 3

 

 

 

 

بدن انسان مملو از رمز و راز است. از هزاران سال پیش اجداد ما تلاش میکردند با همان امکانات اولیه ای که در اختیار داشتند جسد مردگان را کالبد شکافی کنند تا به اطلاعات بیشتری در مورد ساختار داخلی بدن انسان دست پیدا کنند.

 

امروزه با پیشرفت دانش پزشکی و استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته، ما اطلاعات دقیق و واضحی از اعضای داخلی بدن و نحوه کارکرد آنها در اختیار داریم. شناخت دقیق اجزای داخلی بدن، به پزشکان کمک میکند تا روش های بهتری برای درمان بیماری های مختلف پیدا کنند.

 

در مدرسه و در پایه های مختلف درسی، از کتاب علوم تا کتاب زیست شناسی، ما به طور مقدماتی با اجزای داخلی بدن آشنا شده ایم. در دانشگاه و در رشته های مختلف پزشکی نیز دانشجویان به طور تخصصی با ساختار بدن انسان آشنا میشوند.

 

نرم افزار The Ultimate Human Body ، یک اطلس جامع و کامل در مورد بدن انسان است. در این نرم افزار با ارائه عکس های دقیق، طرح های سه بعدی، و همچنین انیمیشن های مختلف، ساختار بدن انسان تشریح میشود. از نحوه کار کوچکترین سلولها گرفته تا سیستم عصبی و گوارشی، به صورت دقیق و جذاب در اختیار مخاطب قرار میگیرد.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را دانلود کنید.


 

 

این نرم افزار برای دانش آموزان رشته تجربی و همچنین دانشجویان رشته های پزشکی بسیار مفید است. حتی برای سایر افرادی که به آناتومی بدن انسان علاقه دارند نیز بسیار جداب خواهد بود.

 

 

نسخه جدید نرم افزار اطلس جامع بدن انسان، The Ultimate Human Body 3 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 334 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نظرات

دانلود مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید

Android Bootcamp 2012

 

 

 

 

امروزه سیستم عامل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

 

با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 

در این مطلب، دوره کامل Android Bootcamp 2012 را برای شما آماده کرده ایم. این دوره به صورت تصویری (فیلم) به آموزش برنامه نویسی اندروید میپردازد.


مهم ترین سرفصل های این مجموعه آموزش برنامه نویسی اندروید عبارتند از:

- معرفی اندروید

- آشنایی با محیط برنامه نویسی اندروید

- اولین اپلیکیشن من (Hello World)

- ساختار بلوک های اصلی

- اصول طراحی اولیه یک اپلیکیشن

- آشنایی با محیط کاربری اندروید (UI)

- آشنایی با JTWriter

- آشنایی با سرویس ها

- آبجکت های هر اپلیکیشن

- تنظیمات

- انتشار نرم افزار

- امنیت در اندروید

- پایگاه های داده (دیتابیس)

- کار با لیست ها

 

این دوره شامل 28 قسمت بوده و توسط دو نفر از حرفه ای ترین توسعه دهندگان اندروید آموزش داده میشود. تمام مراحل آموزش از ابتدا تا انتها به صورت تصویری (فیلم) ارائه شده است تا برای افرادی که میخواهند برنامه نویسی اندروید را یاد بگیرند بهترین کارایی را داشته باشد.

 

مشخصات فیلم ها :

● تعداد: 28 فایل ویدیویی
● مدت: 20 ساعت
● زبان: انگلیسی
● فرمت: (AVI (1280x720

 

 

مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید، Android Bootcamp 2012 را دانلود کنید:

 

دانلود بخش اول -  با حجم 2.3 گیگابایت (شامل قسمت 1 تا 9)

دانلود بخش دوم -  با حجم 2.6 گیگابایت (شامل قسمت 10 تا 21)

دانلود بخش سوم -  با حجم 3 گیگابایت (شامل قسمت 22 تا 28)

توجه !! برای دانلود محیط برنامه نویسی اندروید به ادامه مطلب بروید

تعداد بازدید از این مطلب: 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نظرات

باز کردن قفل آیفون 5 (سیستم عامل iOS 6.1) بدون داشتن پسورد!

(مشکل امنیتی iOS 6.1)

 

 

 

 

بزرگترین هدف کمپانی اپل از بسته نگه داشتن سیستم عامل خود (iOS) حفظ امنیت بوده است. و تقریبا در رسیدن به این هدف همیشه موفق عمل کرده است. اما گاهی اوقات مشکلات امنیتی در دستگاه های مبتنی بر iOS (مثل موبایل های آیفون) مشاهده میشود که همه را شگفت زده میکند.

 

به تازگی یک مشکل امنیتی در آیفون 5 (با سیستم عامل iOS 6.1) کشف شده است که توسط آن میتوان بدون دانستن پسورد گوشی، قفل آن را باز کرد! اتفاقا روش کار بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد!

 

مراحل کار:

1. در صفحه لاک اسکرین گوشی های آیفون، Slide کنید تا وارد صفحه ورود رمز شوید.

2. در این صفحه گزینه ای با عنوان Emergency Call (تماس اضطراری) وجود دارد. این دکمه را بزنید.

3. حالا دکمه Power را نگه دارید تا صفحه اسلایدری که برای خاموش شدن گوشی است ظاهر شود. سپس گزینه Cancel را بزنید.

4. حالا یک شماره 3 رقمی را شماره گیری کرده و بلافاصله قطع کنید.

5. دکمه Power را یک بار بزنید تا گوشی به حالت استندبای برود. دوباره Power را بزنید تا صفحه گوشی ظاهر شود.

6. دوباره در صفحه لاک اسکرین، Slide کنید تا وارد صفحه ورود رمز شوید.

7. دکمه Power را حدود 2 ثانیه نگه دارید و در همان حال که Power را نگه داشته اید دکمه Emergency Call را بزنید.

8. در صفحه ای که ظاهر میشود سریعا دکمه Home را بزنید.

 

تبریک میگوییم! قفل گوشی باز شد!

 

فیلم انجام این مراحل را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 9.7 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نظرات

تغییر ظاهر Sms با مجموعه تم برنامه Go Sms Pro – پک شماره ۲

اختصاصی اندرویدکده
این مجموعه شامل ۴ عدد تم زیبا و منتخب برنامه Go sms Pro است که به صورت فایل زیپ و  رایگان برای شما قرار داده شده است .
بدیهی است که قبل از نصب باید نرم افزار اصلی Go Sms Pro را دانلود و نصب کرده باشید.
در روزهای آتی مجموعه های دیگری از Theme یا تم های این نرم افزار قرار داده خواهد شد.

تغییر ظاهر Sms با مجموعه تم برنامه Go Sms Pro - پک شماره ۲, ۳٫۰ out of 5 based on 4 ratings

 

دانلود با حجم 1.57 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 840
موضوعات مرتبط: تغییر ظاهر اس ام اس , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نظرات

Last Second یک اپلیکیشن فارسی مختص گردشگری است که به صورت آنلاین بروزرسانی می‌شود.در این برنامه شما می‌توانید به برنامه‌های انواع تورهای موجود در داخل و خارج از کشور دسترسی پیدا کنید.هر توری را که شما در صفحات تور‌های این اپلیکیشن انتخاب می‌کنید، اطلاعات کامل تور به نمایش در می‌آید.این اطلاعات شامل مبدا، مقصد، تاریخ، مدارک لازم برای تور، خدمات آژانس و توضیحات اضافی هستند.همچنین قیمت و نام هتل و آژانس ارائه دهنده خدمات در این اپلیکیشن قابل مشاهده است.

سه نوع دسته بندی برای تورها در این اپلیکیشن موجود است که تور‌های ویژه، تورهای لحظه آخری و تورهای کشورها نام‌های این دسته بندی‌ها هستند.در Fast Second، راهنمای گردشگری برای چند شهر‌ داخلی و خارجی وجود دارد که می‌توانید از این طریق از جاذبه‌های گردشگری این شهرها مطلع شوید.

قسمت‌های دیگری از این اپلیکیشن به سفرنامه ها، اخبار و آب و هوای شهرهای توریستی اختصاص یافته است.در نهایت می‌توان گفت این اپلیکیشن می‌تواند برای کسانی که به گردشگری علاقه دارند بسیار کارآمد باشد.Last Second فعلا برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

دانلود در ادامه مطلب

رمز کادر:javab20

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نظرات
  • عنوان جزوه :  جزوه درس زبان ماشین و اسمبلی به صورت پاورپوینت نویسنده : ..
توضیحات بیشتر در مورد دانلود جزوه درس زبان ماشین و اسمبلی به صورت پاورپوینت :

جزوه زبان ماشین و اسمبلی پاورپوینت

عنوان جزوه :  جزوه درس زبان ماشین و اسمبلی به صورت پاورپوینت

نویسنده : نامشخص

ناشر :  جزوه

تعداد صفحه :  ۱۵۰

قالب کتاب : پاورپوینت

حجم فایل :  ۳۷۵   کیلوبایت

توضیحات :  اسمبلی به مجموعه زبان‌های برنامه‌نویسی سطح پایینی اطلاق می‌شود که در آن مستقیماً دستورالعمل‌های پردازندهٔ اصلی (CPU) نوشته می‌شود ( یعنی دستوراتی که ALU توانایی انجام آنها را دارد .) به دلیل سطح پایین بودن این زبان‌ها، نوشتن، اشکال‌زدایی و نگهداری برنامه سخت‌تر است. برای هر خانوادۀ  CPU یک زبان اسمبلی وجود دارد. این زبان به زبان مادر کامپیوتر بسیار نزدیک می‌باشد به‌طوری که تمامی برنامه‌های اولیه همچون ++C توسط زبان اسمبلی ساخته شده است و همچنین اکثر کارها در زمینۀ هک و مانند آن با این زبان انجام می‌شود. در زبان اسمبلی هر دستور زبان متناظر یک دستور باینری است. این زبان را با استفاده از اسمبلر‌ها می‌توان به زبان ماشین یعنی صفر و یک تبدیل کرد. نرم‌افزارهای اسمبلر بر روی سیستم نصب شده و با وارد کردن کدهای اسمبلی و اشکال‌زدایی کردن آن می‌توان آن‌ها را به زبان ماشین تبدیل کرد. هدف این جزوه درک عمیق تر نحوه کار کامپیوتر در سطح پایین و در نتیجه تولید نرم افزارهای کارآمدتر در سطوح بالا می باشد. یادگیری زبان اسمبلی به آشنائی بیشتر با طریقه کارکردن سخت افزار، برنامه ها و سیستم عامل با یکدیگر کمک می کند. در این درس استفاده از دستورات اسمبلی و نوشتن برنامه های ساده اسمبلی را فراخواهید گرفت.

 

پسورد: www.jozve.org

حجم فایل : ۳۷۵ کیلوبایت

تعداد بازدید از این مطلب: 1796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
نظرات

دانلود C++ + - زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

  • بازدید: 155,045
دانلود C++ + - زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

زبان برنامه‌نویسی ++C (سی پلاس پلاس) یک زبان برنامه‌نویسی کامپیوتری عمومی با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شی‌گرا، برنامه نویسی جنریک است. زبان ++c یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود. این زبان دارای قابلیت زبان‌های سطح بالا و پایین بصورت همزمان است. این زبان در سال ۱۹۷۹ در آزمایشگاه های بل (Bell Labs) و بر مبنای زبان سی ساخته شد و آن را "C با کلاس" نامگزاری نمودند. در سال ۱۹۸۳ به ++c تغییر نام داد. توسعه با اضافه نمودن کلاس‌ها و ویژگی‌های دیگری مانند توابع مجازی، سربارگزاری عملگرها، وراثت چندگانه، قالب توابع، و پردازش استثنا انجام شد. این زبان برنامه‌نویسی در سال ۱۹۹۸ تحت نام ISO/IEC 14882:1998 استاندارد شد.
کامپایلرها و IDE های گوناگونی برای زبان ++C وجود دارند از بین معروفترین آن ها می توان موارد زیر اشاره نمود:

Turbo C: یکی از کامپایلرهای قدیمی زبان برنامه نویسی C است اما با وجود اینکه مدت ها از تاریخ انتشار آن میگذرد همچنان یکی از محبوب ترین کامپایلرها به شمار می رود و در بسیاری دانشگاه های کشورمان نیز از این نرم افزار استفاده می شود. این نرم افزار دارای ظاهر جالبی نبوده و همواره محیطی مشابه محیط داس را برای کاربران تداعی می کند چراکه از ابتدا این کامپایلر برای سیستم عامل داس نوشته شده است.

Turbo C++: یکی از زبان های برنامه نویسی قدرتمند است و ما امروز یکی از کامپایلرهای این زبان را در اختیار شما می گذاریم که کار با آن ساده است و در عین حال تمامی امکانات مورد نیاز شما را داراست و برنامه های شما را در تمامی سیستم عامل ها اجرا می کند.

Borland C++: نام یکی از کامل ترین و مشهورترین نسخه های زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز برای توسعه نرم افزارهای کاربردی و بانک های اطلاعاتی می باشد. این نرم افزار برنامه نویسی قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های جدید ویندوز تا ویندوز 7 را دارا می باشد و در آن از تکنولوژی Client-Server استفاده شده است و امکان برنامه نویسی بروی Linux نیز در این زبان برنامه نویسی وجود دارد.

Microsoft C++/C:
زبان C++/C یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی می باشد. منظور از C++/C یعنی هم زبان C و هم زبان  ++C است.  ++C خود فرزند C است و همه قابلیت های C به علاوه برخی قابلیت های جدید مثل شی ء گرایی را دارا می باشد، در نتیجه، کامپایلر های  ++C، کد نوشته شده به زبان C را نیز می توانند کامپایل کنند. زبان C++/C وابسته به یک سیستم عامل نیست یعنی شما بعد از نوشتن برنامه خود به زبانC++/C، اگر کد استانداری نوشته باشید می توانید با توجه به سیستم عامل(ویندوز،گنو/لینوکس،مک و...)، کدتان را کامپایل کنید. می توان کد C++/C را در هر محیطی (مثلاً NotePad در ویندوز و یا gEdit در گنو/لینوکس) نوشته و بعد آن را بوسیله یک کامپایلر کامپایل کنیم، ولی برای راحتی کار ما می توانیم از یک IDE مناسب، نیز بهره ببریم.

 


 


دانلود در ادامه مطلب

 توجه ! برای این که ادامه مطلب رو ببینید لطفا رمز زیر را در کادر بنویسید.

رمز: javab10     در کادر تایپ کنید

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعداد صفحات : 3


راه که می روم مدام بر می گردم پشت سرم را نگاه می کنم دیوانه نیستم خنجر از پشت خورده ام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود